Markas Zuckerbergas, „Facebook“ kūrėjas, viename interviu sakė, kad iki 2030 m. išmanieji akiniai taps pagrindiniu vartotojo prietaisu.
Be to, tai visiškai nereiškia, kad kiti prietaisai taps istorija: kompiuteriai ir telefonai vis dar bus naudojami, tačiau rečiau.
M. Zuckerbergo nuomone, kai akiniai taps svarbiausi, išmanieji telefonai daugiau laiko praleis tiesiog gulėdami kišenėje.
Nešiojamų išmaniųjų akinių idėja nėra nauja. Bendrovė „Google“ bandė įsilieti į išmaniųjų akinių rinką dar 2013 m. išleisdama „Google Glass“.
Tuomet šis išleidimas sukėlė tikrą šurmulį, o naudotojai nekantriai laukė tokių gaminių išpopuliarėjimo, vadindami juos išmaniųjų telefonų pakaitalu.
Tačiau praktiškai, kaip jau žinome, visi bandymai visuotinai išpopuliarinti tokius prietaisus žlugo.
Priežastys – prasta stiklo kokybė ir bendras gaminio neparengtumas rinkai.
Šiandien vartotojų išmaniųjų akinių paklausa auga, o „Meta“ yra viena iš pagrindinių žaidėjų. M. Zuckerbergo bendrovė kartu su „Ray-Ban“ jau nuo 2021 m. gamina išmaniuosius akinius, kuriais galima filmuoti vaizdo įrašus ir groti muziką.
O „Meta“ neseniai pristatė savo pirmuosius AR akinius „Orion“ su ekrano lęšiais ir žvilgsnio valdymu.
„Google“, „Apple“, „Samsung“ ir kitos bendrovės jau įsitraukė į konkurencines lenktynes išmaniųjų akinių segmente.
Tikimasi, kad naujos kartos prietaisas su dirbtiniu intelektu ir „ChatGPT“ stiliaus pokalbių robotais sugebės sudominti vartotojus taip, kaip to nepavyko padaryti „Google Glass“.
Neseniai „Bloomberg“ šaltiniai atskleidė, kad „Apple“ planuoja išleisti „AirPods“ ausines su kameromis.
Jos turės sąveikauti su „Apple Glass“ ir perduoti jam reikiamą informaciją.
Tačiau jos bus išleistos ne taip jau greitai.