Unikalus Blue Steel elektrinis dviratis sukurtas pagal septintojo dešimtmečio moterišką variantą

0

Inžinierius Christopheris Terpstra, baigęs pramoninio dizaino studijas, sukūrė futuristinį elektrinį dviratį „Blue Steel“.

Dviratis turi tokias savybes kaip ratai be stipinų, pilna pakaba ir vienpusė priekinė šakė.

Sunku patikėti, bet entuziastas kaip pagrindą panaudojo septintojo dešimtmečio „Schwinn“ moterišką turistinį dviratį, pirktą vos už 10 dolerių.

Unikalus Blue Steel elektrinis dviratis sukurtas pagal septintojo dešimtmečio moterišką variantą
Unikalus „Blue Steel“ elektrinis dviratis

Jam teko pakeisti daugelį dviračio komponentų. O kai kurias plieninio vamzdinio rėmo dalis jis pats asmeniškai pagamino iš vieno colio plieninių vamzdžių.

Ratai yra be stipinų, kai ratlankį laiko trys nailoniniai ritinėliai. Nailoniniai ritinėliai taip pat naudojami spyruokliniame frikciniame pavaros mechanizme.

„Blue Steel“ maitina 2000 W variklis, kuriam energiją tiekia 20 Ah, 48 V ličio akumuliatorius.

Galinį dviračio ratą suka prispaustas ritinėlis. Akumuliatorius ir elektroninis valdymo blokas yra tvirtame plieniniame korpuse su permatomais polikarbonato intarpais, kuriuos iš vidaus apšviečia mėlyni šviesos diodai.

Dalindamasis įspūdžiais apie atliktą darbą Chrisas sakė, kad sunkiausia buvo suprojektuoti priekinę šakę ir vairo kolonėlę taip, kad pakaba judėjimo metu patirtų kuo mažiau smūgių.

Siekdamas geriausio rezultato, jis penkis kartus perdarinėjo konstrukciją.

Iš viso šiam elektriniam dviračiui surinkti inžinierius sugaišo apie 400 valandų laiko ir išleido daugiau nei 900 JAV dolerių.

„Blue Steel“ sveria 59 kilogramus ir gali įsibėgėti iki 50 km/val. Didesnį greitį galima pasiekti frikciniame mechanizme panaudojus standesnę spyruoklę.