Trumpųjų vaizdo įrašų paslauga „TikTok“ išbando naują funkciją, kuri automatiškai identifikuoja produktus vaizdo įrašuose ir pakeičia nuorodas į jų įsigijimą „TikTok“ parduotuvėje.
Apie tai praneša „Bloomberg“, remdamasi bendrovės atstovo pareiškimu.
Platformos naudotojai apie šios funkcijos atsiradimą pranešė praėjusių metų lapkritį, o iššokantis mygtukas „Rasti panašių produktų „TikTok“ parduotuvėje“ buvo pastebėtas rugsėjo mėn. vaizdo įrašuose.
Platformos administracija teigė, kad šią funkciją bando su nedideliu skaičiumi naudotojų Jungtinėje Karalystėje ir JAV.
Dabar JAV pradėjo veikti „TikTok Shop“ skiltis, leidžianti autoriams į savo vaizdo įrašus pridėti nuorodas į produktus.
Kol kas, norėdami ja naudotis, autoriai ir prekių ženklai turi praeiti patvirtinimo procedūrą „TikTok“ administracijoje, tačiau automatinis prekių atpažinimas vaizdo įrašuose gerokai išplės e. prekybos galimybes platformoje – vien 2024 m. bendrovė planuoja padidinti pardavimus JAV iki 17,5 mlrd. dolerių.
Pirkinių rekomendavimo funkcijos diegiamos ne tik „TikTok“ – panašios funkcijos yra „Pinterest“, taip pat „Google Lens“ ir jos naujesnės versijos „Circle to Search“ paieškos skiltyse.
Automatinis prekių identifikavimas šiame socialiniame tinkle vis dar veikia su dideliais trūkumais – pavyzdžiui, vaizdo įraše, kuriame moteris poliruoja akmenis, sistema pasiūlė auksinį žiedą ir dirbtinius nagus.