Šio mėnesio pradžioje „Mozilla“, kompanija, sukūrusi populiarią naršyklę „Firefox“, paskelbė apie naują generalinį direktorių.
Dabar paaiškėjo, kad bendrovė daro nemažai svarbių verslo strategijos pakeitimų, įskaitant darbuotojų skaičiaus mažinimą ir investicijų į tam tikrus produktus, pavyzdžiui, VPN, „Relay“ ir vos prieš savaitę pristatytą „Online Footprint Scrubber“, mažinimą.
Taip pat žinoma, kad „Mozilla“ uždarys „Hubs“ – 2018 m. pradėtą kurti 3D virtualųjį pasaulį.
Kalbant apie atleidimus, bendrovę netrukus paliks apie 60 darbuotojų.
Ateityje „Mozilla“ ketina sutelkti dėmesį į dirbtinio intelekto technologijų diegimą „Firefox“.
Siekiant šio tikslo, bus sujungti padaliniai, dirbantys su „Pocket“ ir „Content“, taip pat dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi komandos.
Pastaruosius kelerius metus „Mozilla“ plėtė savo veiklos sritį, bet jos pagrindinio produkto „Firefox“ rinkos dalis traukėsi.
Nors ši politika dažnai buvo smarkiai kritikuojama, bendrovės vadovai teigė, kad norint, jog „Mozilla“ išliktų ilgalaikėje perspektyvoje, būtina įvairinti ne tik „Firefox“, bet ir kitų produktų portfelį.
Dabar aiškėja, kad bendrovė vėl sutelkė dėmesį į „Firefox“, o tai neabejotinai pradžiugins šios naršyklės gerbėjus.