Maždaug kas trečias suaugęs Lietuvoje naudoja lojalumo programos „Mylimiausia“ kortelę arba jos mobiliąją versiją.
Šios programos partneriai apskaičiavo, kad per nuolaidas buvo suteikta milijonų eurų vertės nauda, ypač sparčiai augant virtualių kortelių naudojimui.
„Baltijos tyrimų“ atlikta apklausa parodė, kad 34% respondentų naudojasi „Mylimiausia“ kortele, o šis skaičius stabiliai didėja. 2023 m. pirmąjį ketvirtį buvo išduota 640 tūkst. kortelių, o šiemet tuo pačiu laikotarpiu šis skaičius išaugo iki 870 tūkst.
Dar spartesnis yra virtualių kortelių skaičiaus augimas – jų padaugėjo daugiau nei tris kartus, nuo 45 tūkst. iki 160 tūkst.
Pasak programos vadovės Robertos Šakelytės, virtualių kortelių populiarumas auga dėl jų patogumo, nes klientai gali parsisiųsti programėlę į savo išmanųjį telefoną, taupyti vietą piniginėje ir lengvai atsiskaityti išmaniaisiais įrenginiais.
Daugiau nei pusė programos klientų naudojasi „SEB Mylimiausia“ kortele.
SEB banko statistika rodo, kad šią kortelę turintys klientai šiemet atsiskaitymo operacijas vykdė 10% dažniau nei praėjusiais metais, o mokėjimų suma vidutiniškai išaugo dešimtadaliu. Taip pat maždaug 8% išaugo atsiskaitymai naudojant skaitmeninę kortelės versiją.
Lojalumo programos dalyviams jau suteikta 800 tūkst. lojalumo eurų, iš kurių klientai panaudojo 65%. Projekto partneriai, tokie kaip „Gintarinė“ vaistinių tinklas, taip pat pateikia įspūdingus skaičius – nuolaidų suma siekia 8 mln. eurų.
„Circle K“ teigia, kad jų programos nariai aktyviai naudojasi pasiūlymais, o apie 80% jų bent kartą per metus apsilanko degalinėse. Be to, daugiau nei 70% narių pasinaudoja parduotuvės pasiūlymais.
„Čili Pizza“ restoranų tinklas pastebi, kad „Mylimiausia“ kortelėmis naudojasi apie 70-80% lankytojų, kurie gali gauti iki 20% nuolaidą patiekalams ir nealkoholiniams gėrimams bei kaupti iki 5% sumos „Mylimiausia“ eurais.
Praėjusiais metais buvo atnaujintas kortelės dizainas ir klientams išdalintos naujos kortelės.
SEB bankas taip pat pabrėžė, kad plastikines korteles keičia į ekologiškesnes – naujosiose kortelėse 84% plastiko pakeista bioplastiku, pagamintu iš kukurūzų krakmolo.
„Mylimiausia“ programoje šiuo metu dalyvauja partneriai SEB, „Circle K“, „Gintarinė“, „Čili Pizza“ ir „Mumbo.lt“, kuri yra sparčiai auganti naminių gyvūnų prekių internetinė parduotuvė.
Programos vadovė R. Šakelytė pabrėžė, kad siekiama nuolat plėsti naudų spektrą, siūlant klientams nuolat atnaujinamus pasiūlymus ir kuponus per programėlę.