LG Electronics (LG) praneša, kad 2024 m. antrąjį ketvirtį konsoliduotos pajamos siekė 21,69 trln. KRW (14,49 mlrd. eurų pagal Europos Centrinio Banko kursą), o veiklos pelnas sudarė 1,20 trln. KRW (802,1 mln. eurų). Lyginant su praėjusiais metais, pajamos išaugo 8,5 proc., o veiklos pelnas – net 61,2 proc. Tai – nauji rekordai, nes pajamos ir pelnas per antrąjį ketvirtį pasiekė didžiausias vertes per visą įmonės istoriją.
Šiuos rezultatus lėmė stiprus buitinės technikos ir transporto priemonių komponentų sektorių augimas, kurie kartu pasiekė rekordines ketvirčio pajamas – 11,53 trln. KRW (7,70 mlrd. eurų), o tai 8,2 proc. daugiau nei pernai. Abi įmonės taip pat pasiekė rekordinį veiklos pelną, siekusį 776,1 mlrd. KRW (518,6 mln. eurų), kas yra 45 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
Šie pasiekimai atspindi nuoseklų LG augimą tiek pagrindiniuose, tiek naujuose verslo sektoriuose, rodydami ne tik išorinę plėtrą, bet ir tvirtą pelningumą, kuris prisideda prie bendro veiklos rezultatų gerinimo.
LG toliau transformuoja savo verslo portfelį, sutelkdama dėmesį į ateities galimybes, maksimaliai išnaudodama esamų verslų potencialą ir siekdama naujų augimo galimybių. Įmonė taip pat daug investuoja į greitai augančius naujus sektorius, turinčius didelį potencialą.
Greitas LG B2B sektoriaus augimas yra svarbus veiksnys kuriant į ateitį orientuotą verslo struktūrą. Nors elektrinių transporto priemonių paklausa laikinai sumažėjo, transporto priemonių komponentų verslas toliau auga, palaikomas įvairių klientų ir didelių užsakymų apimčių. Be to, LG ŠVOK verslas, apimantis aukštos efektyvumo vėsintuvus, mato augimo galimybes dirbtinio intelekto infrastruktūros sektoriuje.
B2C sektoriuje LG aktyviai įgyvendina naujus verslo modelius, kurie sujungia tradicinę techninės įrangos pardavimą su nematerialiais pasiūlymais, tokiais kaip turinys, paslaugos ir prenumeratos. „webOS“ turinio ir paslaugų verslas plečiasi ne tik televizorių, bet ir informacinių technologijų bei pramogų srityje, o prognozuojamos pajamos šiais metais turėtų viršyti 1 trln. KRW (668,3 mln. eurų).
Prenumeratos verslas taip pat sparčiai auga, derinant produktus ir paslaugas. Po sėkmingo modelio įgyvendinimo Korėjoje, LG dabar plečia šią strategiją tarptautiniu mastu.
Praėjusiais metais pajamos iš prenumeratos viršijo 1 trln. KRW, o šiais metais augimas dar labiau paspartėjo. Birželio mėnesį 36,2 proc. pagrindinių buitinės technikos prietaisų, parduotų LG parduotuvėse Korėjoje, buvo prenumeruojami. Šis modelis, itin populiarus tarp jaunų korėjiečių, dabar plėtojamas ir tarptautinėse rinkose, pavyzdžiui, Malaizijoje LG pradėjo „LG Rent-Up“ modelį, siūlydama devynių gaminių prenumeratą.
LG taip pat spartina naujų verslų plėtrą. Tikimasi, kad išmaniųjų gamyklų verslas, kuris derina gamybos patirtį su dirbtiniu intelektu, šiais metais gaus užsakymų už 300 mlrd. KRW (200,5 mln. eurų) ir pritrauks klientų iš puslaidininkių ir biotechnologijų pramonės šakų. Be to, partnerystė su Šiaurės Amerikoje pirmaujančia elektrinių transporto priemonių įkrovimo bendrove „ChargePoint“ padės skatinti elektrinių transporto priemonių įkrovimo verslą, derinant „ChargePoint“ įkrovimo įrenginius su LG komercinės reklamos ekrane sprendimais, taip kuriant naujas rinkos galimybes.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ antrąjį ketvirtį pasiekė 8,84 trln. KRW (5,91 mlrd. eurų) pajamų ir 694,4 mlrd. KRW (463,9 mln. eurų) veiklos pelną, tai yra 15 proc. pajamų ir 16 proc. pelno augimas lyginant su pernai. Tai didžiausios pajamos ir pelnas per vieną ketvirtį iki šiol.
Antrąjį ketvirtį LG veiksminga geografinių sričių strategija, orientuota į poliarizuotą rinkos paklausą, pasirodė esanti veiksminga. Siekiant patenkinti augančius poreikius besivystančiose rinkose, tokiose kaip Lotynų Amerika, Artimieji Rytai ir Afrika, buvo praplėstas produktų asortimentas ir sukurta lanksti kainodara.
Šie rezultatai buvo palaikomi naujų verslo sričių, įskaitant prenumeratos ir internetinės parduotuvės pardavimų, plėtra.
Artėjant trečiajam ketvirčiui, LG planuoja lanksčiai reaguoti į rinkos pokyčius ir toliau plėsti B2B sektorius, ypač ŠVOK ir įmontuojamosios technikos srityse. Be to, įsigijus „Athom“, išmaniųjų namų platformos bendrovę, tikimasi sukurti sinergiją buitinės technikos sektoriuje.
„LG Vehicle Component Solutions Company“ antrąjį ketvirtį pasiekė 2,69 trln. KRW (1,80 mlrd. eurų) pajamų ir 81,7 mlrd. KRW (54,6 mln. eurų) veiklos pelną. Pajamos per metus išaugo 1 proc., o veiklos pelnas tapo teigiamas, tai buvo didžiausias antrojo ketvirčio pelnas.
Nepaisant laikino elektrinių transporto priemonių rinkos sulėtėjimo, LG efektyviai tenkino padidėjusią aukščiausios klasės transporto priemonių informacijos ir pramogų sistemų paklausą, planuodama toliau plėsti transporto priemonių komponentų verslą. Ši strategija apima naujų aukščiausios kokybės produktų ir sprendimų, tokių kaip pažangiosios pagalbos vairuotojui sistemos, pardavimų plėtrą.
„LG Home Entertainment Company“ antrąjį ketvirtį uždirbo 3,62 trln. KRW (2,42 mlrd. eurų) pajamų, o veiklos pelnas siekė 97 mlrd. KRW (64,8 mln. eurų). Lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pajamos išaugo 15,3 proc., didėjant paklausai Europoje – pagrindinėje OLED televizorių rinkoje. Tačiau veiklos pelnas sumažėjo dėl padidėjusių sąnaudų, įskaitant skystųjų kristalų ekranų kainų augimą.
Trečiąjį ketvirtį tikimasi šiek tiek padidėjusios televizorių rinkos paklausos, o aukščiausios klasės OLED televizoriai turėtų viršyti bendrą rinkos augimą.
LG planuoja išlaikyti veiklos efektyvumą, sumažindama sąnaudų naštą, įskaitant skystųjų kristalų ekranų kainas.
„LG Business Solutions Company“ antrąjį ketvirtį pasiekė 1,46 trln. KRW (975,5 mln. eurų) pajamų, tačiau patyrė 5,9 mlrd. KRW (3,9 mln. eurų) veiklos nuostolį.
Pajamos, lyginant su praėjusiais metais, išaugo 9,9 proc., daugiausia dėl didesnių strateginių produktų, tokių kaip LED ekranai, elektroninės lentos ir žaidimų monitoriai, pardavimų