Išmanieji akiniai netrukus puoš milijonų žmonių veidus

0

Markas Zuckerbergas tvirtai tiki, kad išmanieji akiniai netrukus taps kasdienio milijonų žmonių gyvenimo dalimi.

„Meta“ vadovas, kuriam taip pat priklauso „Facebook“, „Instagram“ ir „WhatsApp“, per praėjusią savaitę vykusią „SIGGRAPH“ konferenciją nustebino auditoriją optimistiniais pasisakymais apie šių akinių potencialą technologijų rinkoje.

Visgi, nors skaitmenizuotų akinių sektoriuje jaučiamas sujudimas, ekspertai atkreipia dėmesį į kelis akivaizdžius trūkumus.

Išmanieji akiniai netrukus puoš milijonų žmonių veidus

„Išmanieji akiniai iki šiol nesulaukė didelės sėkmės. Pirmą kartą pristatyti 2013 m., „Google Glass“ buvo pašalinti iš prekybos jau 2015 m., o panaši nesėkmė lydėjo ir kitus panašius produktus.

Nepaisant to, „Meta“ ir „Ray-Ban“ bendradarbiavimu sukurtas naujas modelis atrodo perspektyvus, tačiau vis dar nesulaukė masinio populiarumo.

Gamintojai deda dideles viltis į dirbtinio intelekto pritaikymo galimybes, bet vartotojai turės nuspręsti, ar šie akiniai gali pasiūlyti kažką naujo, ko neturi jų išmanieji telefonai ir ausinės,“ – sako „Telia“ išmaniųjų įrenginių ekspertas Marijonas Baltušis.

300 eurų ir milijonai potencialių pirkėjų

„TechRadar“ skelbimuose M. Zuckerbergas išreiškė didelį pasitikėjimą, kad apie 300 eurų kainuojantys, ekranų neturintys DI akiniai taps populiariu produktu, kurį įsigys milijonai žmonių.

Jo optimizmas galėjo būti skatinamas sėkmingų dabartinių „Ray-Ban Meta“ pardavimų, nors konkretūs parduotų vienetų skaičiai nėra atskleidžiami. M. Baltušis mano, kad, lyginant su išmaniųjų laikrodžių rinkos augimu, tikėtis greito išmaniųjų akinių populiarumo augimo būtų naivu.

Ne tik „Meta“ domisi akiniais

Nepaisant Marko Zuckerberg’o optimizmo, kiti technologijų gigantai, tokie kaip „Google“, taip pat domisi išmaniaisiais akiniais.

Neseniai „Google“ susitiko su didžiausio pasaulyje akinių gamintojo „EssilorLuxottica“ vadovybe, siekdama aptarti galimybę įdiegti savo dirbtinio intelekto asistentą „Gemini“ jų gaminiuose. Šis žingsnis gali sukelti interesų konfliktą su „Meta“, kuri su minėtu gamintoju bendradarbiauja jau ketvirtus metus.

Išmanieji akiniai: stiliaus aksesuaras su technologijomis

Pasak „Telia“ eksperto, dirbti su gerai žinomais prekės ženklais, kaip „Ray-Ban“ ir „Oakley“, yra logiškas žingsnis, nes akiniai yra stiliaus aksesuaras.

Dėl to labai svarbu, kad jie būtų madingi. Tačiau neaišku, kiek ilgai šie žinomų prekės ženklų produktai išliks susiję su greitai senstančiomis technologijomis, kaip tai nutiko su išmaniaisiais laikrodžiais.

Nuo ausinių pakaitalo iki objektų atpažinimo

„Ray-Ban Meta“ akiniai turi daug technologijų, tokių kaip 12 megapikselių kamera, jautrūs mikrofonai ir kryptiniai garsiakalbiai. Didžiausia inovacija – gebėjimas atpažinti objektus ir atsakyti į kasdienius klausimus, tačiau visa tai reikalauja išmaniojo telefono pagalbos.

Pasak M. Baltušio, nors tokie akiniai gali rasti savo pirkėją, jų funkcijos gali būti atliekamos ir kitais įrenginiais.

Masinis išmaniųjų akinių populiarumas gali būti pasiektas tik su papildytos ir virtualios realybės (AR/VR) technologijų vystymu.

TAVO KOMENTARAS:

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia