„Boeing“ svarsto galimybę išpirkti „Spirit AeroSystems“ kaip pagrindinę savo orlaivių komponentų tiekėją.
2005 m. „Spirit“ iš pradžių buvo atskirta nuo „Boeing Commercial Airplanes“, ir „Boeing“ planavo ją taip ir palikti.
Tačiau, pasak WSJ, po daugybės „Boeing 737 Max 9“ saugos ir gamybos problemų bei skandalingų atvejų, kai buvo daug atsilaisvinusių varžtų, bendrovė persvarsto savo poziciją.
Susitarimas dar nesudarytas, tačiau „Spirit“ pradėjo derybas su „Boeing“ ir svarsto strategines galimybes, įskaitant savo operacijų Airijoje, kur gaminamos dalys „Boeing“ konkurentei „Airbus“, pardavimą.
Pasak pranešimų, „Spirit“ pirkimas galėtų padėti sumažinti pasipriešinimą „Boeing“ gamybos perdavimui, tačiau taip pat galėtų padidinti tiekėjo kontrolę.
Sandoris taip pat galėtų būti svarbus žingsnis „Spirit“, kuri priklauso nuo pajamų, gaunamų iš „Boeing“.
Galutinis sprendimas dar nepriimtas, abi bendrovės tęsia dialogą ir analizuoja strategines galimybes.