„Amazon“ programėlėje pasirodė DI apsipirkimo konsultantas „Rufus“

0

„Amazon“ pristatė „Rufus“ – dirbtinio intelekto asistentą, kuris buvo apmokytas naudotis didžiuliu platformos katalogu ir informacija iš viso interneto.

Šia funkcija gali naudotis nedidelis skaičius JAV naudotojų, tačiau artimiausiomis savaitėmis jos auditorija plėsis. Pokalbių robotas „Rufus“ padės ieškoti produktų, juos lyginti ir patars, ką pirkti.

Mobiliojoje programėlėje esantis asistentas nėra pirmasis dirbtinio intelekto įrankis platformoje.

„Amazon“ programėlėje pasirodė DI apsipirkimo konsultantas „Rufus“

Anksčiau joje veikė tinkamų drabužių paieškos funkcijos, atsiliepimų santrauka, taip pat pardavėjams ir reklamuotojams skirti įrankiai.

„Rufus“ yra pokalbių robotas, apmokytas naudotis produktų katalogu, klientų atsiliepimais, bendruomenės klausimais ir atsakymais bei informacija iš interneto.

Jis gali atsakyti į pirkėjų klausimus, susijusius su jų apsipirkimo poreikiais, pagalbą renkantis tinkamiausią gaminį ir paaiškinančius klausimus apie konkrečius gaminius.

Su juo galima bendrauti taip pat, kaip su „OpenAI ChatGPT“ ir „Google Bard“.

Iš pradžių „Rufus“ atsivers JAV pirkėjams „Amazon“ mobiliojoje programėlėje, kurioje robotas bus pasiekiama bakstelėjus atitinkamą mygtuką ekrano apačioje.

Baigęs pokalbių su robotu sesiją, naudotojas sumažina dialogo langą ir grįžta prie apsipirkimo.

TAVO KOMENTARAS:

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia