Kinijos „Alibaba Group” tarptautinės e. prekybos padalinys naudoja generatyvinius dirbtinio intelekto įrankius, kad padėtų tarpvalstybiniams pardavėjams atlikti pervedimus, kurti turinį ir grąžinti prekes, Singapūre vykusioje „Reuters Next” konferencijoje sakė „Alibaba Group” viceprezidentas Kaifu Zhangas.
Jis taip pat sakė, kad, nepaisant didėjančios įtampos tarp Kinijos ir JAV, optimistiškai vertina dirbtinio intelekto potencialą bendrovėje.
„Alibaba Group” vadovas, atkreipė dėmesį į pasaulinę atvirojo kodo dirbtinio intelekto technologijų pažangą, kurią padarė Kinijos ir Europos specialistai.
Po restruktūrizacijos, kurios metu tarptautinis internetinės prekybos padalinys buvo išskirtas į atskirą įmonę, išsiplėtęs technologijų konglomeratas stengiasi padidinti pasaulinių prekybos vietų, įskaitant „AliExpress” ir „Lazada”, konkurencingumą, rašo „Reuters”.
Naujoji bendrovė, pavadinta „Alibaba International Digital Commerce Group”, dabar turi daugiau nei milijoną pardavėjų visame pasaulyje ir daugiau nei 300 mln. vartotojų per metus, sakė Zhangas.
Ši bendrovė laikoma viena perspektyviausių „Alibaba Group” augimo sričių.
Jos pelnas praėjusių metų spalio-gruodžio mėnesiais, palyginti su praėjusiais metais, padidėjo 44 proc.
Praėjusią savaitę pasirodė pranešimų, kad bendrovė pradėjo rengtis pirminiam viešam akcijų siūlymui JAV, kuris galėtų įvykti kitais metais.